Jump to content

Ygeia24 Θερμιδομετρητής: Πατήστε εδώ για να βρείτε τις θερμίδες που περιέχουν πάνω από 2.500 τροφές, μέσα από τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας Δείτε τα άρθρα μας στο κινητό και tablet σας και χρησιμοποιήστε τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας, μέσω της εφαρμογής Ygeia24 για iPhone, iPad και Android

 


Αναζήτηση:

Μείωση των κινητικών συμπτωμάτων του Πάρκινσον από την κατανάλωση καφέ

  • You cannot reply to this topic
No replies to this topic

#1 ygeia

Posted 13 August 2012 - 09:44 AM





Οι ασθενείς από τη νόσο του Πάρκινσον φαίνεται πως μπορεί να ωφεληθούν από την κατανάλωση καφέ. Παρ’ όλο ότι η καφεΐνη έχει τη φήμη ότι δημιουργεί υπερένταση και αϋπνία, φαίνεται πως έχει ελαφρώς θετική επίδραση στη βελτίωση του ελέγχου των κινήσεών τους, μειώνοντας το τρέμουλο και τη δυσκολία συντονισμού κινήσεων. Σ’ αυτό το συμπέρασμα κατέληξε νέα καναδική επιστημονική έρευνα.

Από προηγούμενες μελέτες έχει φανεί πως τα άτομα που καταναλώνουν πολλή καφεΐνη, έχουν λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν Πάρκινσον. Η νέα έρευνα, όμως, έρχεται να καταδείξει πως η κατανάλωση καφέ και καφεΐνης γενικότερα, μπορεί να αμβλύνει την κινητική δυσλειτουργία στους ήδη πάσχοντες από τη νόσο.

Η τελευταία αυτή μελέτη δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό "Neurology" της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας. Σύμφωνα με το "New Scientist", η ομάδα των ερευνητών, με επικεφαλής τον δρα Ρόναλντ Ποστούμα του Τμήματος Νευρολογίας του πανεπιστημίου Μακ Γκιλ και του Γενικού Νοσοκομείου του Μόντρεαλ, έθεσε υπό παρακολούθηση μια ομάδα 61 ασθενών από Πάρκινσον. Οι ασθενείς λάμβαναν είτε χάπια καφεΐνης των 100 mg είτε εικονικά χάπια (placebo), δύο φορές την ημέρα επί τρεις εβδομάδες. Στη συνέχεια οι ερευνητές αύξησαν τη δόση στα 200 mg δύο φορές ημερησίως, για άλλες τρεις εβδομάδες.

Η συγκεκριμένη δοσολογία αντιστοιχεί σε δύο έως τέσσερα φλιτζάνια καφέ ημερησίως.

Attached Thumbnails

  • Parkinson.jpg



Εγγραφείτε στο newsletter του Ygeia24.com για να λαμβάνετε όλα τα νέα άρθρα υγείας:
Διεύθυνση e-mail: Συχνότητα λήψης:
______________________________________________________________________


Δείτε επίσης:
· Μαύρη σοκολάτα: Επιβεβαιώνονται τα οφέλη από την κατανάλωσή της
· Στέβια, το νέο φυσικό γλυκαντικό
· Οι ευεργετικές ιδιότητες του σουσαμιού
· Λιπαρά: Το Α και τα... ω-6 της προστασίας μας από το κρύο
· Τα ιχθυέλαια και η προστασία της καρδιάς
· Υδατάνθρακες
· "Φάρμακο" και για την καρδιά αποτελεί το καρπούζι
· Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β σας προστατεύουν από την πνευματική κόπωση
· Ο καφές είναι ευεργετικός και για την αποτροπή τροχαίων ατυχημάτων
· Εναλλακτικές θεραπείες: Θεραπευτείτε χωρίς να κινδυνεύσετε
· Η καφεΐνη δεν επιδεινώνει την ακράτεια ούρων
· Ο «φτωχός» ύπνος μειώνει την αποτελεσματικότητα των εμβολίων
· Η αντικαρκινική δράση του κάρυ στο επίκεντρο κλινικής μελέτης
· Βρέθηκαν 21 νέα γονίδια που επηρεάζουν τη χοληστερόλη στο αίμα
· Σοκολάτα: Πώς μπορεί να ωφελήσει την υγεία σας;
· Χαμομήλι: Ένα ρόφημα με πολλά οφέλη
· Χόρτα: Πολύτιμη τροφή που μας χαρίζει η ελληνική γη!
· Η μειωμένη κατανάλωση ωμέγα 3 λιπαρών οξέων σχετίζεται με πρόωρη γήρανση του εγκεφάλου
· Αμφισβητείται η καρδιοπροστατευτική δράση της HDL χοληστερόλης
· Υπάρχει διαφορά στη διατροφική αξία των βιολογικών και συμβατικών τροφίμων;

Το Ygeia24.com στο Facebook


Πατήστε εδώ για να μας επισκεφθείτε στο Twitter





0 user(s) are reading this topic

members, guests, anonymous users

Πολιτική απορρήτου και cookies - Privacy policy and cookie policy