Jump to content

Ygeia24 Θερμιδομετρητής: Πατήστε εδώ για να βρείτε τις θερμίδες που περιέχουν πάνω από 2.500 τροφές, μέσα από τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας Δείτε τα άρθρα μας στο κινητό και tablet σας και χρησιμοποιήστε τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας, μέσω της εφαρμογής Ygeia24 για iPhone, iPad και Android

 


Αναζήτηση:

Μείωση των κινητικών συμπτωμάτων του Πάρκινσον από την κατανάλωση καφέ

  • You cannot reply to this topic
No replies to this topic

#1 ygeia

Posted 13 August 2012 - 09:44 AM





Οι ασθενείς από τη νόσο του Πάρκινσον φαίνεται πως μπορεί να ωφεληθούν από την κατανάλωση καφέ. Παρ’ όλο ότι η καφεΐνη έχει τη φήμη ότι δημιουργεί υπερένταση και αϋπνία, φαίνεται πως έχει ελαφρώς θετική επίδραση στη βελτίωση του ελέγχου των κινήσεών τους, μειώνοντας το τρέμουλο και τη δυσκολία συντονισμού κινήσεων. Σ’ αυτό το συμπέρασμα κατέληξε νέα καναδική επιστημονική έρευνα.

Από προηγούμενες μελέτες έχει φανεί πως τα άτομα που καταναλώνουν πολλή καφεΐνη, έχουν λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν Πάρκινσον. Η νέα έρευνα, όμως, έρχεται να καταδείξει πως η κατανάλωση καφέ και καφεΐνης γενικότερα, μπορεί να αμβλύνει την κινητική δυσλειτουργία στους ήδη πάσχοντες από τη νόσο.

Η τελευταία αυτή μελέτη δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό "Neurology" της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας. Σύμφωνα με το "New Scientist", η ομάδα των ερευνητών, με επικεφαλής τον δρα Ρόναλντ Ποστούμα του Τμήματος Νευρολογίας του πανεπιστημίου Μακ Γκιλ και του Γενικού Νοσοκομείου του Μόντρεαλ, έθεσε υπό παρακολούθηση μια ομάδα 61 ασθενών από Πάρκινσον. Οι ασθενείς λάμβαναν είτε χάπια καφεΐνης των 100 mg είτε εικονικά χάπια (placebo), δύο φορές την ημέρα επί τρεις εβδομάδες. Στη συνέχεια οι ερευνητές αύξησαν τη δόση στα 200 mg δύο φορές ημερησίως, για άλλες τρεις εβδομάδες.

Η συγκεκριμένη δοσολογία αντιστοιχεί σε δύο έως τέσσερα φλιτζάνια καφέ ημερησίως.

Attached Thumbnails

  • Parkinson.jpg



Εγγραφείτε στο newsletter του Ygeia24.com για να λαμβάνετε όλα τα νέα άρθρα υγείας:
Διεύθυνση e-mail: Συχνότητα λήψης:
______________________________________________________________________


Δείτε επίσης:
· Εγκυμοσύνη: Διατροφικές συμβουλές για το Καλοκαίρι
· Ο κακός ύπνος αυξάνει την πιθανότητα άνοιας και νόσου Αλτσχάιμερ
· Κίνδυνος άνοιας για τους ηλικιωμένους που πίνουν αλκοόλ
· Το ρόδι και τα οφέλη του για τον ανθρώπινο οργανισμό
· Χοληστερίνη και αυγά: Τελικά πόσα μπορούμε να καταναλώνουμε;
· Πώς αντιμετωπίζεται το πεπτικό έλκος
· Αίσθημα καύσου στο στομάχι (καούρα): Πού οφείλεται και πώς να το αποφύγετε
· Η φυσιολογική κατανάλωση αλκοόλ αποτρέπει την οστική απώλεια
· Μείωση της ζάχαρης για υγιή εγκέφαλο
· Διατροφολόγοι δημιουργούν την πρώτη διατροφικά ισορροπημένη πίτσα
· Τυρί: Ο πρωταγωνιστής στο τραπέζι μας
· Φυτικά λιπαρά εναντίον του καρκίνου του προστάτη
· Ασφαλής η δίαιτα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
· Βάση της παιδικής διατροφής το σωστό πρωινό
· Υπογλυκαιμία: Αιτίες, συμπτώματα και αντιμετώπιση
· Υγιεινή διατροφή με μικρό κόστος
· Ποια είναι η σωστή ποσότητα βιταμίνης C που πρέπει να καταναλώνουμε;
· Ποια είναι τα φυσιολογικά όρια κατανάλωσης της καφεΐνης;
· Η έλλειψη πρωινού μας «ωθεί» στο λίπος και στις θερμίδες
· Πώς ο ύπνος και η διατροφή σχετίζονται μεταξύ τους;

Δημητριακά πρωινού από φλοιό σιταριού θερμίδες
Το Ygeia24.com στο Facebook


Πατήστε εδώ για να μας επισκεφθείτε στο Twitter





0 user(s) are reading this topic

members, guests, anonymous users

Πολιτική απορρήτου και cookies - Privacy policy and cookie policy