Jump to content

Ygeia24 Θερμιδομετρητής: Πατήστε εδώ για να βρείτε τις θερμίδες που περιέχουν πάνω από 2.500 τροφές, μέσα από τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας Δείτε τα άρθρα μας στο κινητό και tablet σας και χρησιμοποιήστε τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας, μέσω της εφαρμογής Ygeia24 για iPhone, iPad και Android

 


Αναζήτηση:

Ποια είναι η σωστή ποσότητα βιταμίνης C που πρέπει να καταναλώνουμε;

  • You cannot reply to this topic
No replies to this topic

#1 ygeia

Posted 16 December 2013 - 06:37 PM





Μια πρόσφατη δημοσίευση στο περιοδικό «Critical Reviews in Food Science and Nutrition» έρχεται να αμφισβητήσει το κατά πόσον οι τρέχουσες συστάσεις πρόσληψης βιταμίνης C είναι επαρκείς για τον οργανισμό.

Σύμφωνα με τις συστάσεις των Αμερικανών, η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη της βιταμίνης C είναι 75 mg για τις γυναίκες και 90 mg για τους άντρες, ενώ για τους καπνίζοντες η σύσταση αυξάνεται κατά 35 mg αντίστοιχα.

Οι συστάσεις αυτές έχουν δημιουργηθεί από τους ερευνητές με βάση τα επίπεδα πρόσληψης που προλαμβάνουν τα συμπτώματα έλλειψης της βιταμίνης, δηλαδή το σκορβούτο. Ωστόσο με την πάροδο των ετών, ολοένα και περισσότερες έρευνες δείχνουν πως η βιταμίνη C, όταν λαμβάνεται σε δόσεις μεγαλύτερες των συστάσεων, συμβάλλει σημαντικά στην πρόληψη χρόνιων νοσημάτων.

Μάλιστα, οι συγκεκριμένες έρευνες αναφέρουν πως σύμφωνα με ανασκόπηση της υπάρχουσας μέχρι τώρα βιβλιογραφίας, η βέλτιστη ημερήσια πρόσληψη βιταμίνης C προκειμένου να υπάρχει ορατό όφελος σε ό,τι αφορά την πρόληψη χρόνιων νοσημάτων, κυμαίνεται στα 200 mg ημερησίως.

Φυσικά, ο ισχυρισμός αυτός θα πρέπει να επιβεβαιωθεί και από μεγαλύτερους οργανισμούς, προκειμένου να ενταχθεί στις συστάσεις πρόσληψης των μικροθρεπτικών συστατικών, ωστόσο η οπτική των ερευνητών ανοίγει νέους ορίζοντες σε ό,τι αφορά τα επίπεδα πρόσληψης της βιταμίνης από τον γενικό πληθυσμό.



Εγγραφείτε στο newsletter του Ygeia24.com για να λαμβάνετε όλα τα νέα άρθρα υγείας:
Διεύθυνση e-mail: Συχνότητα λήψης:
______________________________________________________________________


Δείτε επίσης:
· 11 αντιοξειδωτικά βότανα που θωρακίζουν τον οργανισμό
· Τυρί: Ο πρωταγωνιστής στο τραπέζι μας
· Πειραματικό φάρμακο δίνει ενθαρρυντικά αποτελέσματα κατά της ηπατίτιδας C
· Λυκοπένη και πρόληψη των εγκεφαλικών
· Η βιταμίνη D και ο ρόλος της στην ψυχική υγεία και στο νευρικό σύστημα
· Μαύρη σοκολάτα: Επιβεβαιώνονται τα οφέλη από την κατανάλωσή της
· Μεσογειακή διατροφή για υγιείς αρτηρίες
· Η αντικαρκινική δράση της μελατονίνης και των σωστών ωρών ύπνου
· Τα αντιοξειδωτικά εμποδίζουν τις θεραπείες για τον καρκίνο
· Πόσο αναγκαίο είναι το ψάρι στην παιδική διατροφή
· Κακάο, η θεϊκή τροφή!
· Λαχανικά και φρούτα καθημερινά στη διατροφή μας «5 A Day»
· Βάση της παιδικής διατροφής το σωστό πρωινό
· Η παχυσαρκία δεν επιφέρει πάντα και καρδιαγγειακά προβλήματα
· Το ρόδι και τα οφέλη του για τον ανθρώπινο οργανισμό
· Η φυσιολογική κατανάλωση καφέ περιορίζει τον κίνδυνο για καρκίνο του δέρματος
· Nικοτιναμίδιο ριβοσίδιο: Η ουσία στο μπύρα και στο γάλα που αδυνατίζει και προσφέρει μακροζωία
· Τροφές που «θρέφουν» το μυαλό και το βοηθούν να λειτουργεί καλύτερα
· Η αντικαρκινική δράση της ασπιρίνης
· Προειδοποιήσεις για τον κίνδυνο από την κατανάλωση φαρμάκων σε συνδυασμό με χυμό γκρέιπφρουτ

Τάκος με λαχανικά θερμίδες
Το Ygeia24.com στο Facebook


Πατήστε εδώ για να μας επισκεφθείτε στο Twitter





0 user(s) are reading this topic

members, guests, anonymous users

Πολιτική απορρήτου και cookies - Privacy policy and cookie policy