Jump to content

Ygeia24 Θερμιδομετρητής: Πατήστε εδώ για να βρείτε τις θερμίδες που περιέχουν πάνω από 2.500 τροφές, μέσα από τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας Δείτε τα άρθρα μας στο κινητό και tablet σας και χρησιμοποιήστε τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας, μέσω της εφαρμογής Ygeia24 για iPhone, iPad και Android

 


Αναζήτηση:

Ποια είναι η σωστή ποσότητα βιταμίνης C που πρέπει να καταναλώνουμε;

  • You cannot reply to this topic
No replies to this topic

#1 ygeia

Posted 16 December 2013 - 06:37 PM





Μια πρόσφατη δημοσίευση στο περιοδικό «Critical Reviews in Food Science and Nutrition» έρχεται να αμφισβητήσει το κατά πόσον οι τρέχουσες συστάσεις πρόσληψης βιταμίνης C είναι επαρκείς για τον οργανισμό.

Σύμφωνα με τις συστάσεις των Αμερικανών, η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη της βιταμίνης C είναι 75 mg για τις γυναίκες και 90 mg για τους άντρες, ενώ για τους καπνίζοντες η σύσταση αυξάνεται κατά 35 mg αντίστοιχα.

Οι συστάσεις αυτές έχουν δημιουργηθεί από τους ερευνητές με βάση τα επίπεδα πρόσληψης που προλαμβάνουν τα συμπτώματα έλλειψης της βιταμίνης, δηλαδή το σκορβούτο. Ωστόσο με την πάροδο των ετών, ολοένα και περισσότερες έρευνες δείχνουν πως η βιταμίνη C, όταν λαμβάνεται σε δόσεις μεγαλύτερες των συστάσεων, συμβάλλει σημαντικά στην πρόληψη χρόνιων νοσημάτων.

Μάλιστα, οι συγκεκριμένες έρευνες αναφέρουν πως σύμφωνα με ανασκόπηση της υπάρχουσας μέχρι τώρα βιβλιογραφίας, η βέλτιστη ημερήσια πρόσληψη βιταμίνης C προκειμένου να υπάρχει ορατό όφελος σε ό,τι αφορά την πρόληψη χρόνιων νοσημάτων, κυμαίνεται στα 200 mg ημερησίως.

Φυσικά, ο ισχυρισμός αυτός θα πρέπει να επιβεβαιωθεί και από μεγαλύτερους οργανισμούς, προκειμένου να ενταχθεί στις συστάσεις πρόσληψης των μικροθρεπτικών συστατικών, ωστόσο η οπτική των ερευνητών ανοίγει νέους ορίζοντες σε ό,τι αφορά τα επίπεδα πρόσληψης της βιταμίνης από τον γενικό πληθυσμό.



Εγγραφείτε στο newsletter του Ygeia24.com για να λαμβάνετε όλα τα νέα άρθρα υγείας:
Διεύθυνση e-mail: Συχνότητα λήψης:
______________________________________________________________________


Δείτε επίσης:
· Πώς ο ύπνος και η διατροφή σχετίζονται μεταξύ τους;
· Χυμός τομάτας και λυκοπένιο: Ισχυρή προστασία από τον καρκίνο και τα καρδιακά νοσήματα
· Μελιτζάνα: Μια γευστική, ωφέλιμη και θρεπτική πρόκληση στην κουζίνα σας
· Το σταφύλι σύμμαχος κατά του καρκίνου του εντέρου
· Ραγδαία αύξηση εγκεφαλικών και εμφραγμάτων λόγω κρίσης
· Το γιαούρτι ρίχνει την αρτηριακή πίεση
· Η υγεία της καρδιάς
· Η κατανάλωση καρυδιών καθιστά πιο υγιές το σπέρμα
· Διαβήτης και ιχνοστοιχεία
· Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση ένα από τα συχνότερα προβλήματα στο φαρμακείο
· Το αγγούρι και τα συστατικά του σύμμαχοι κατά του καρκίνου
· Η αντικαρκινική δράση του κάρυ στο επίκεντρο κλινικής μελέτης
· Τρεις απλές μέθοδοι για να νιώθετε καλύτερα σωματικά και ψυχικά
· Τι είναι ο γλυκαιμικός δείκτης;
· Τα αντιοξειδωτικά προλαμβάνουν τον καρκίνο του παγκρέατος
· Πέντε φυσικοί τρόποι ανακούφισης από τον πονόλαιμο
· Υγιεινή διατροφή με μικρό κόστος
· Κι όμως μεταδίδεται: Σε ιούς και μικρόβια αποδίδεται ένας στους έξι καρκίνους
· Τι να προσέχετε κατά την αγορά ελαιόλαδου
· Η Διατροφή μετά την περίοδο του Πάσχα

Βερίκοκα θερμίδες
Το Ygeia24.com στο Facebook


Πατήστε εδώ για να μας επισκεφθείτε στο Twitter





0 user(s) are reading this topic

members, guests, anonymous users

Πολιτική απορρήτου και cookies - Privacy policy and cookie policy