Jump to content

Ygeia24 Θερμιδομετρητής: Πατήστε εδώ για να βρείτε τις θερμίδες που περιέχουν πάνω από 2.500 τροφές, μέσα από τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας Δείτε τα άρθρα μας στο κινητό και tablet σας και χρησιμοποιήστε τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας, μέσω της εφαρμογής Ygeia24 για iPhone, iPad και Android

 


Αναζήτηση:

Ποια είναι η σωστή ποσότητα βιταμίνης C που πρέπει να καταναλώνουμε;

  • You cannot reply to this topic
No replies to this topic

#1 ygeia

Posted 16 December 2013 - 06:37 PM





Μια πρόσφατη δημοσίευση στο περιοδικό «Critical Reviews in Food Science and Nutrition» έρχεται να αμφισβητήσει το κατά πόσον οι τρέχουσες συστάσεις πρόσληψης βιταμίνης C είναι επαρκείς για τον οργανισμό.

Σύμφωνα με τις συστάσεις των Αμερικανών, η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη της βιταμίνης C είναι 75 mg για τις γυναίκες και 90 mg για τους άντρες, ενώ για τους καπνίζοντες η σύσταση αυξάνεται κατά 35 mg αντίστοιχα.

Οι συστάσεις αυτές έχουν δημιουργηθεί από τους ερευνητές με βάση τα επίπεδα πρόσληψης που προλαμβάνουν τα συμπτώματα έλλειψης της βιταμίνης, δηλαδή το σκορβούτο. Ωστόσο με την πάροδο των ετών, ολοένα και περισσότερες έρευνες δείχνουν πως η βιταμίνη C, όταν λαμβάνεται σε δόσεις μεγαλύτερες των συστάσεων, συμβάλλει σημαντικά στην πρόληψη χρόνιων νοσημάτων.

Μάλιστα, οι συγκεκριμένες έρευνες αναφέρουν πως σύμφωνα με ανασκόπηση της υπάρχουσας μέχρι τώρα βιβλιογραφίας, η βέλτιστη ημερήσια πρόσληψη βιταμίνης C προκειμένου να υπάρχει ορατό όφελος σε ό,τι αφορά την πρόληψη χρόνιων νοσημάτων, κυμαίνεται στα 200 mg ημερησίως.

Φυσικά, ο ισχυρισμός αυτός θα πρέπει να επιβεβαιωθεί και από μεγαλύτερους οργανισμούς, προκειμένου να ενταχθεί στις συστάσεις πρόσληψης των μικροθρεπτικών συστατικών, ωστόσο η οπτική των ερευνητών ανοίγει νέους ορίζοντες σε ό,τι αφορά τα επίπεδα πρόσληψης της βιταμίνης από τον γενικό πληθυσμό.



Εγγραφείτε στο newsletter του Ygeia24.com για να λαμβάνετε όλα τα νέα άρθρα υγείας:
Διεύθυνση e-mail: Συχνότητα λήψης:
______________________________________________________________________


Δείτε επίσης:
· Ποιες τροφές «καταπολεμούν» τη γρίπη και το κοινό κρυολόγημα
· Η παχυσαρκία δεν επιφέρει πάντα και καρδιαγγειακά προβλήματα
· Μεσογειακή διατροφή για υγιείς αρτηρίες
· Τι να προσέχετε κατά την αγορά ελαιόλαδου
· Πονοκέφαλο μπορεί να προκαλέσει η απότομη κατανάλωση παγωμένων
· Ρυθμιστή του ανοσοποιητικού συστήματος αποτελεί το λίπος στην κοιλιά
· Σοκολάτα: Λευκή ή σκούρα;
· 4 συνήθειες που καταστρέφουν τις βιταμίνες
· Οι στατίνες προστατεύουν από την πνευμονία
· Η ανάγνωση του DNA του κριθαριού υπόσχεται καλύτερες μπίρες
· Καφές και προστασία από τον καρκίνο του παχέος εντέρου
· Κατανάλωση μπίρας για πιο δυνατή καρδιά
· Μείωση των κινητικών συμπτωμάτων του Πάρκινσον από την κατανάλωση καφέ
· Ραγδαία αύξηση εγκεφαλικών και εμφραγμάτων λόγω κρίσης
· Τα οφέλη της νηστείας στην υγεία μας
· Σημαντικό γεύμα το κολατσιό στο σχολείο
· Οι φράουλες ενισχύουν τη μνήμη
· Το λεμόνι και τα οφέλη του στον ανθρώπινο οργανισμό
· Τροφές που «θρέφουν» το μυαλό και το βοηθούν να λειτουργεί καλύτερα
· Εγκρίθηκε νέο φάρμακο κατά του καρκίνου του μαστού

Το Ygeia24.com στο Facebook


Πατήστε εδώ για να μας επισκεφθείτε στο Twitter





0 user(s) are reading this topic

members, guests, anonymous users

Πολιτική απορρήτου και cookies - Privacy policy and cookie policy