Jump to content

Ygeia24 Θερμιδομετρητής: Πατήστε εδώ για να βρείτε τις θερμίδες που περιέχουν πάνω από 2.500 τροφές, μέσα από τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας Δείτε τα άρθρα μας στο κινητό και tablet σας και χρησιμοποιήστε τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας, μέσω της εφαρμογής Ygeia24 για iPhone, iPad και Android

 


Αναζήτηση:

Ποια είναι η σωστή ποσότητα βιταμίνης C που πρέπει να καταναλώνουμε;

  • You cannot reply to this topic
No replies to this topic

#1 ygeia

Posted 16 December 2013 - 06:37 PM





Μια πρόσφατη δημοσίευση στο περιοδικό «Critical Reviews in Food Science and Nutrition» έρχεται να αμφισβητήσει το κατά πόσον οι τρέχουσες συστάσεις πρόσληψης βιταμίνης C είναι επαρκείς για τον οργανισμό.

Σύμφωνα με τις συστάσεις των Αμερικανών, η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη της βιταμίνης C είναι 75 mg για τις γυναίκες και 90 mg για τους άντρες, ενώ για τους καπνίζοντες η σύσταση αυξάνεται κατά 35 mg αντίστοιχα.

Οι συστάσεις αυτές έχουν δημιουργηθεί από τους ερευνητές με βάση τα επίπεδα πρόσληψης που προλαμβάνουν τα συμπτώματα έλλειψης της βιταμίνης, δηλαδή το σκορβούτο. Ωστόσο με την πάροδο των ετών, ολοένα και περισσότερες έρευνες δείχνουν πως η βιταμίνη C, όταν λαμβάνεται σε δόσεις μεγαλύτερες των συστάσεων, συμβάλλει σημαντικά στην πρόληψη χρόνιων νοσημάτων.

Μάλιστα, οι συγκεκριμένες έρευνες αναφέρουν πως σύμφωνα με ανασκόπηση της υπάρχουσας μέχρι τώρα βιβλιογραφίας, η βέλτιστη ημερήσια πρόσληψη βιταμίνης C προκειμένου να υπάρχει ορατό όφελος σε ό,τι αφορά την πρόληψη χρόνιων νοσημάτων, κυμαίνεται στα 200 mg ημερησίως.

Φυσικά, ο ισχυρισμός αυτός θα πρέπει να επιβεβαιωθεί και από μεγαλύτερους οργανισμούς, προκειμένου να ενταχθεί στις συστάσεις πρόσληψης των μικροθρεπτικών συστατικών, ωστόσο η οπτική των ερευνητών ανοίγει νέους ορίζοντες σε ό,τι αφορά τα επίπεδα πρόσληψης της βιταμίνης από τον γενικό πληθυσμό.



Εγγραφείτε στο newsletter του Ygeia24.com για να λαμβάνετε όλα τα νέα άρθρα υγείας:
Διεύθυνση e-mail: Συχνότητα λήψης:
______________________________________________________________________


Δείτε επίσης:
· Τα αντιοξειδωτικά προλαμβάνουν τον καρκίνο του παγκρέατος
· Οι τροφές που καθαρίζουν το συκώτι
· Εγκυμοσύνη: Λίγο αλκοόλ δεν κάνει κακό
· Τα όσπρια και τα δημητριακά αποτρέπουν τον καρκίνο
· Η ανάγνωση του DNA του κριθαριού υπόσχεται καλύτερες μπίρες
· Διατροφή και γυμναστική συντελούν σε ύφεση του διαβήτη
· Η κατανάλωση ψαριών προλαμβάνει το άσθμα;
· Η θρεπτική και η διατροφική αξία των οσπρίων
· Ανάκληση πορτοκαλάδας από τον ΕΦΕΤ
· Τα πολυάριθμα οφέλη στην υγεία από την κατανάλωση του ελαιολάδου
· Ο θηλασμός θωρακίζει την υγεία των βρεφών
· Αμφισβητείται η καρδιοπροστατευτική δράση της HDL χοληστερόλης
· Σε έλλειψη βιταμίνης D μπορεί να συντελεί η παχυσαρκία
· Καφές και προστασία από τον καρκίνο του παχέος εντέρου
· Τρισεκατομμύρια μικρόβια ζουν μέσα στο ανθρώπινο σώμα
· Η Διατροφή μετά την περίοδο του Πάσχα
· Πόσο αναγκαίο είναι το ψάρι στην παιδική διατροφή
· Σταματήστε το βήχα με φυσικές μεθόδους
· Η υπερκατανάλωση γλυκαντικών ουσιών βλάπτει τη μνήμη
· Παχυσαρκία και διαβήτης δεν μειώνουν τα χρόνια ζωής

Αγκινάρες μαγειρεμένες με κουκιά θερμίδες
Το Ygeia24.com στο Facebook


Πατήστε εδώ για να μας επισκεφθείτε στο Twitter





0 user(s) are reading this topic

members, guests, anonymous users

Πολιτική απορρήτου και cookies - Privacy policy and cookie policy