Jump to content

Ygeia24 Θερμιδομετρητής: Πατήστε εδώ για να βρείτε τις θερμίδες που περιέχουν πάνω από 2.500 τροφές, μέσα από τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας Δείτε τα άρθρα μας στο κινητό και tablet σας και χρησιμοποιήστε τον εύχρηστο θερμιδομετρητή μας, μέσω της εφαρμογής Ygeia24 για iPhone, iPad και Android

 


Αναζήτηση:

Η Διατροφή μετά την περίοδο του Πάσχα

  • You cannot reply to this topic
No replies to this topic

#1 ygeia

Posted 26 April 2012 - 09:16 AM





Οι γιορτινές ημέρες του Πάσχα τελείωσαν και εκτός των άλλων η άνοιξη είναι εδώ! Αυτό σημαίνει πως οι περισσότεροι , τόσο οι γυναίκες όσο και οι άντρες στρέφονται στην εμφάνισή τους προσπαθώντας ν΄απαλλαγούν από τα περιττά κιλά του χειμώνα ή τα 2-3 κιλά που άφησε το γιορτινό τραπέζι. Εξάλλου είναι σε όλους γνωστό πως τα γιορτινά εδέσματα του Πάσχα είναι πυκνά θερμιδικά τρόφιμα και πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη.
Καλό θα ήταν, λοιπόν,να βοηθήσετε τον οργανισμό σας ν άποτοξινωθεί και να κάψει το περιττό λίπος ακολουθώντας ισορροπημένη διατροφή. Παράλληλα δώστε στο σώμα σας το απαραίτητο χρονικό διάστημα να προσαρμοστεί στις διατροφικές αλλαγές.Ξεκινήστε από τώρα την προσπάθειά σας θέτοντας πάντα ρεαλιστικούς στόχους και ακολουθώντας τους εξής κανόνες:

1.Πείτε όχι στην αφαγία, στις εξαντλητικές διάιτες ή στις μαγικές δίαιτες express διότι αποδυναμώνoυν τον οργανισμό και προκαλούν μείωση του βασικού μεταβολισμού δηλαδή των καύσεων.Επιπλέον γρήγορες και μη ισορροπημένες δίαιτες επιφέρουν απώλεια της μυϊκής μάζας και τέλος αυξάνουν την πιθανότητα ανεπάρκειας σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Ο ρυθμός απώλειας βάρους της τάξεως του 0,5-1kg/εβδομάδα εξακολουθεί να θεωρείται ο χρυσός κανόνας.

2. Η Μεσογειακή διατροφή αποτελεί σοφή διαιτητική επιλογή ειδικότερα μετά τις ημέρες του Πάσχα. Προσπαθείστε να καταναλώνετε συχνά μέσα στην εβδομάδα όσπρια,λαδερά και ψάρια (κυρίως λιπαρά) έναντι του κόκκινου κρέατος (βοδινό, μοσχαρίσιο, χοιρινό,αρνί,κατσίκι). Επίσης προτιμήστε την κατανάλωση ημιάπαχων γαλακτοκομικών ώστε να μειωθεί η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών και χοληστερόλης.

3. Εκτός της υιοθέτησης του μεσογειακού μοντέλου διατροφής, χρειάζεται και η κατανόηση της έννοιας της μερίδας των τροφίμων.Με την σωστή καθοδήγηση του επιστήμονα διαιτολόγου-διατροφολόγου γίνεται εφικτή η επίτευξη του στόχου σας ακολουθώντας κατάλληλα σχεδιασμένο υποθερμιδικό διαιτολόγιο της τάξεως των 1200-1500 kcals ημερησίως εάν πρόκειται για γυναίκα και περίπου 1600-1900 kcals ημερησίως εάν πρόκειται για άντρα.Το εξατομικευμένο διαιτολόγιο θα πρέπει οπωσδήποτε να καλύπτει τις πρωτεϊνικές ανάγκες (60-65 γρ ημερησίως για έναν μέσο ανθρωπο) καθώς και τις ημερήσιες ανάγκες σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

4.Ακολουθήστε μέτρια φυσική δραστηριότητα (αερόβια γυμναστική ή απλό περπάτημα με σταθερό βηματισμό) διάρκειας τουλάχιστον μίας ώρας και συχνότητας 5-6 φορές την εβδομάδα.

5.Μην ξεχνάτε την σημασία της διατροφικής εκπαίδευσης ώστε μετά το πέρασμα της απώλειας βάρους να έχετε απαλλαγεί από κακές διατροφικές συνήθειες ή συμπεριφορές και να είναι εφική η διατήρηση του απωλεσθέντος βάρους.

6.Ενυδατωθείτε!Η επαρκής ενυδάτωση είναι σύμμαχος στην προσπάθεια σας για απώλεια ή διατήρηση βάρους. Ένας καλά ενυδατωμενος οργανισμός είναι πιο ικανός να κάψει το περιττό λίπος και ν’απομακρύνει τοξίνες και άχρηστες ουσίες. Κύρια πηγή ενύδατωσης αποτελεί το νερό καθώς και φρέσκοι χυμοί, το τσάι, ο καφές, το γάλα και οι σούπες.Μην λησμονείτε την καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε νερό, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και φυτοχημικές ουσίες.

Στέφη Καλλή
Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Πεσματζόγλου 49, Κηφισιά, Τ.Κ. 14561, Τηλ.: 210 8077 206, Κιν.: 694 8002 913
iator.gr




Εγγραφείτε στο newsletter του Ygeia24.com για να λαμβάνετε όλα τα νέα άρθρα υγείας:
Διεύθυνση e-mail: Συχνότητα λήψης:
______________________________________________________________________


Δείτε επίσης:
· Μάθετε τα οφέλη του κόκκινου κρασιού
· Τα φασολάκια και τα οφέλη τους για την υγεία μας
· Ψάρι εναντίον του καρκίνου του παχέος εντέρου
· Η γυμναστική συμβάλλει στην πρόληψη και αντιμετώπισης της δυσκοιλιότητας
· «Ανάσα» οι βιταμίνες για το άσθμα
· Εναλλακτικές θεραπείες: Θεραπευτείτε χωρίς να κινδυνεύσετε
· Τυρί: Ο πρωταγωνιστής στο τραπέζι μας
· Τι είναι ο γλυκαιμικός δείκτης;
· Η φράουλα ασπίδα για το στομάχι
· Προτάσεις διατροφής για απώλεια βάρους
· Η σοκολάτα μπορεί να επιβραδύνει τη γήρανση του εγκεφάλου
· Η φυσιολογική κατανάλωση καφέ περιορίζει τον κίνδυνο για καρκίνο του δέρματος
· Η ποικιλία ωθεί σε κατανάλωση περισσότερων λαχανικών
· Τι δηλώνουν οι σφυγμοί για την κατάσταση του οργανισμού σας;
· Μείνετε υγιείς πίνοντας ένα φλιτζάνι καφέ καθημερινά
· Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση ένα από τα συχνότερα προβλήματα στο φαρμακείο
· Περισσότερο ψάρι για να έχετε καλύτερη μνήμη
· Πώς επηρεάζεται ο μεταβολισμός από την ποιότητα του ύπνου
· Δυσκοιλιότητα και διατροφή
· Τα βιολειτουργικά τρόφιμα «ασπίδα» του οργανισμού απέναντι στις ασθένειες

Ελάφι ψητό θερμίδες
Το Ygeia24.com στο Facebook


Πατήστε εδώ για να μας επισκεφθείτε στο Twitter





0 user(s) are reading this topic

members, guests, anonymous users

Πολιτική απορρήτου και cookies - Privacy policy and cookie policy